Aquest cap de setmana del 21 i 22 d’abril es celebrarà a Mollet el campionat de Lliure de la categoria cadet on participarà la Marina Peñafiel.
Li desitgem una molt bona actuació!
La Marina va quedar en el lloc 44 en el programa curt i no ha pogut passar a participar en el programa llarg al qual només podien classificar-se les 30 primeres patinadores. A continuar entrenant i preparant-se!!
Campionat de Barcelona CADET
Related Articles
17 de May de 2009
CAMPIONAT DE CATALUNYA categoria Cadet
14 de April de 2010
Campionat de Barcelona de Lliure Categoria Juvenil
24 de January de 2011